Monday, August 24, 2009

Cue is writing something ^_^ again!

Dearest Ms. Blog, firstly, I just want to tell u that i miss u! huhu

Pagi ni, Cue masih mencari-cari lagi journal and article for my case study presentation. metformin, obesity, weight loss? Is there any pharmacological and clinical interrelation? fuh~ berpeluh... huhu
Well, it's been few days I did'nt write in this blog... rase semacam bila menulis balik... maksudnye, I must write everyday... but, there is a big question mark there~ ? ~ ade ke mase? *blur*
seriously, if i felt last semester was teribble and exhausting, this semester is somewhat few times folds... berganda-ganda! sampai kerja pun bertimpa-timpa, tak tahu mana satu nak kena buat dulu ~ walaupun sumenye kena siap on the very same dateline! *sigh*

Esok I need to struggle to complete the CP tutorial because I have to submit it on Thursday. Thursday afternoon ada discussion for the next CBL session. *penat*
dah la dengan prof.mansor ~ scary laa....~
Friday, as usual kena pergi Shah Alam... sambung buat projek research tu. But before tu, mesti kena buat homework sikit. Alamak, baru teringat! Dr.Wong suruh email pada supplier software tu untuk tny if there any more detail kits, sebab sekarang both Dr. Wong and I still terpisat-pisat nak guna mode apa untuk guna software tu. Damn! Lupa! Habislah kalau Dr. Wong tahu... *cuak*
Lepas ni, I must straight away send the email! I must!! *azam*

Waa~ tadi Cue dah cerita benda yang sama pada Intan dengan Nad. Sedih la bila pikir hari ni 26 Ogos... I really miss him! In fact, every one in the family really miss him... *almost crying*
Yup! I tend to be too sensitive when it comes to this matter. Tapi, mungkin Allah lebih tahu kenapa AMAT dipanggil pulang cepat sangat ~ hari ni, kalau Arwah masih ada, genap 2 tahun ~
Jom sama-sama sedekah Al-fatihah buat Arwah! Amat, Pokteh sayang AMat sangat-sangat! Pokteh tak pernah lupakan Amat! InsyaAllah...
kebetulan pulak, birthday Arwah jatuh sama dengan birthday Shamir... Wanna wish him very happy birthday yg ke 23... waaaa.... semoga semakin bahagia dengan EE... hakhak...

I got a problem dengan seorang kawan ni! Ala ~ die tak nak approve when I try to add him as one of my friend kat FB... sedey la, kenapa pilih-pilih macam tu lak? Cue ni pun kawan die gak (I don't know my status now, but he is always one of my greatest besfriend ~ BFF~)... Since he started having this FB lagi, dia tak nak approve. Duh! Sakit lah bila tengok dia comment kawan-kawan lain, tapi, I can't even look at his page pun... *sadis*

kejap lagi I'll have two classes, one with Dr. Javad and another one is comprised of two lecturers; by Prof. Mansur and Mr. Hadi, perhaps. I planned not to go to Dr' Javad's class, waaa~ mengantoklah class dia! hahaha... I don't want to tarnish my own reputation dengan tidur dlm class..haha...well, at some point, reputation tu penting! hakhak... ^_^
tapi, tengoklah, kalau rajin nanti, pergi. kalau tak, tidur! ahahaha...

oit, sekarang dah pukul 4++ a.m. Nak sahur! Tadi dah makan mee kungfu, nak makan roti pulak...haha *lapar*
jom! jom! sahur...
jumpe lagi dalam next post....
Selamat berpuasa... Daaa~

No comments:

Post a Comment